واگذاری شرکت زغالسنگ کرمان به بخش خصوصی کذب است 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست شورای معادن استان کرمان اعلام کرد:

واگذاری شرکت زغالسنگ کرمان به بخش خصوصی کذب است 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خبر داد: 

اجرای نخستین مدل ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان 

نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با حضور استاندار کرمان، رئیس کمیسیون عمرانی مجلس و معاون بنیاد مسکن کشور از عملیاتی شدن نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی با توافقات انجام شده در شهرک صنعتی شهر کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۴۲۲۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمد رضا پورابراهیمی افزود: بعد از اجرای این طرح در شهرک صنعتی به سایر محله های حاشیه ای نیز تعمیم داده خواهد شد.  

وی ادامه داد:خوشبختانه بنیاد مسکن متولی شد تا اولین منطقه حاشیه نشین شهر کرمان را در قالب طرح جامعی عملیاتی کند.

پورابراهیمی گفت:در این نشست با توجه به اینکه سال گذشته هم به دعوت اینجانب تیم تخصصی بنیاد مسکن در کرمان حضور پیدا کردند و عملیات میدانی انجام شده بودگزارش کامل برنامه پیشنهادی ساماندهی حاشیه شهر کرمان در منطقه محله شهرک صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد:این همراهی در ساماندهی حاشیه شهر کرمان کمک بزرگی برای ما خواهد بود و بزودی نشست مشترک رئیس کمیسیون عمران مجلس و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های متولی را با حضور استاندار و وزرای مربوطه در کرمان برگزار خواهیم کرد.

 پورابراهیمی گفت:تصور ما این است که این موضوع آغاز  تحولات مهم در ساماندهی حاشیه شهر کرمان که مردمی متدین و مظلوم است فراهم خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها